ابتسم انت فى حضرة سارة العاصي

سارة العاصي    

كتبت  ساره    العاصي                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               قال  قال قال  لي المحبوب لما زرته من ببابي ؟ قلت بالباب انا , قال لي اخطات تعريف الهوى حين فرقت فيه بيننا , و مضى عام فلما جئته اطرق الباب عليه موهنا , قال لي من انت ؟ قلت انظر فما ثم الا انت بالباب هنا , قال لي احسنت تعريف الهوى وعرفت الحب فادخل يا انا  .                                                                                                                                                                                   أشعر أن السنوات تراجعت و أنا اتحدث اليها ،مع ساره تشعر ب بهجة الحياه و انطلاقها ، صحفيه نشيطه و معدة برامج واعده ،شعلة نشاط

 أبنة استاذنا  الرائع  الدكتور  سيد العاصي الذي علمنا الكثير من العلم و الحب و البساطه و احترام الأخر و تقبله و نكران الذات و التواضع .

ليت مثله كثيرون . و مثلها 

 ساره العاصي  تذكروا هذا الأسم

 

3 تعليقات to “ابتسم انت فى حضرة سارة العاصي”

  1. زائر Says:

    ابتسامة صادقة

    إعجاب

  2. سارة العاصي Says:

    طب ايه اللى ممكن يتقال بعد اللى حضرتك قلته ؟؟
    بجد يا اونكل من اسباب سعادتى دايما ان طريقة تفكيرى او اسلوبى بيلفت نظر حضرتك او بيعجبك , تخيل احساسي لما حد واعى و مثقف و ليه فكر زى حضرتك تلفت نظره واحدة بتقول يا هادى زيي , بجد احساس مش قادرة اوصفه لحضرتك .. يارب يارب افضل دايما عند حسن ظن حضرتك فيا ……. و حسن ظن بابا كمان , لان اكيد لولا انه والدى اكيد مكنتش هبقى انا كدة ……
    شكرا اونكل عماد يا اجمل صديق و شكرا لبابا لانه عرفنى بيك …..
    و اعذرنى لو كان الكلام مش مرتب لانى بجد جوايا مشاعر كتير اوى من كترها مش عارفة اخرجها بالترتيب …. بجد شكرا

    إعجاب

  3. د / السيد العاصي Says:

    عمدة حبيبي , اسعد الله صباحك او مساءك بكل الخير , وحشتنى جدا جدا و وحشنى كلامك الجميل و ذوقك الراقي و اخلاقك السامية , و مفتقد حديثك العذب و افكارك المستنيرة ، و اشكرك على كلامك الجميل الذى اخجل تواضعنا .

    تحياتى لك و للأسرة الكريمة و للزملاء الاعزاء ماعدا ” احلام ” 😉
    و إلى لقاء بإذن الله فى افطار طعمية 🙂

    إعجاب

اترك رد

